REKLAMAČNÍ ŘÁD společnosti RB leasing, s.r.o.
Reklamační řád společnosti RB leasing, s.r.o. (dále „Společnost"), upravuje způsob komunikace klienta, případně potencionálního klienta (dále jen „Klient") a Společnosti v případech, kdy se Klient domnívá, že Společnost nedodržela podmínky vyplývající ze smlouvy o sjednaném produktu či službě, případně že postup Společnosti je v rozporu s platnými právními předpisy.
Ostatní podání Klientů budou posuzována jako podněty, žádosti či návrhy ke zlepšení.
Náležitosti reklamace, stížnosti
Reklamace či stížnost musí obsahovat následující informace o Klientovi a předmětu podání:
- jméno, příjmení, případně datum narození u fyzické osoby nebo název obchodní firmy a IČO u fyzické osoby podnikající či právnické osoby;
- číslo smlouvy, které se stížnost, reklamace týká, pokud bylo přiděleno
- kontaktní adresa, sídlo firmy, telefonický či e-mailový kontakt pro urychlení a zjednodušení komunikace;
- přesný popis reklamovaného případu včetně doložení kopií doplňujících dokumentů a případného požadavku na způsob řešení;
- pokud podání neobsahuje všechny náležitosti, je Společnost oprávněna požádat Klienta o doplnění.
Způsob podání reklamace či stížnosti
Klient může uplatnit reklamaci či stížnost následujícími způsoby:
- osobně v sídle společnosti. Pracovník sepíše s Klientem písemný záznam o reklamaci;
- elektronicky e-mailem přímo na adrese:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ; - korespondenčně na adrese: RB leasing, s.r.o., Medkova 1723/6, 500 02 Hradec Králové;
- telefonicky na telefonních číslech 495533257, 777217407
- prostřednictvím datové zprávy na ID datové schránky 64gwfzn;
Anonymní stížnosti se nevyřizují.
V případě stížností, reklamacích podaných osobně, bude o jejich přijetí sepsán s Klientem záznam. V ostatních případech bude Společnost Klienta s potvrzením o přijetí reklamace kontaktovat nejpozději do pěti pracovních dnů od doručení stížnosti/reklamace.
Do lhůt pro reklamace se nezapočítávají lhůty pro opravu či doplnění podání Klienta, jakož i pro dodatečné získání dokumentů od Klienta či třetích stran nezbytných k prošetření reklamace.
O způsobu vyřízení reklamace, stížnosti je Klient informován pro něj přijatelnou formou (osobně, telefonicky, e-mailovou poštou, písemně).
Lhůty k podání, vyřízení reklamace, stížnosti a způsob informování klienta o vyřízení
Reklamaci, stížnost je nezbytné uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co Klient zjistí důvody pro reklamaci, nejpozději však v promlčecí době stanovené příslušnými právními předpisy.
Lhůta pro vyřízení reklamace, stížnosti činí maximálně 30 kalendářních dnů od data přijetí podání Společnosti.
Pokud není možné reklamaci, stížnost uzavřít v uvedené lhůtě, je Klient informován o aktuálním stavu řešení, důvodech prodlení a o předpokládané konečné lhůtě k vyřízení.
Neuznání reklamace
Společnost je oprávněna reklamaci neuznat, a to zejména v následujících případech:
- ze strany Klienta nejsou předloženy informace nutné k řádnému prošetření reklamace, a to ani v dodatečné lhůtě 10 dnů poskytnuté Společností pro doplnění;
- uplynula promlčení lhůta;
- případ řeší, případně řešil a již rozhodl soud či finanční arbitr.
Mimosoudní řešení sporu a informace o orgánu dohledu
V případě, že Klient Spotřebitel nesouhlasí s vyřízením reklamace ze strany Společnosti, má právo na mimosoudní řešení sporu prostřednictvím finančního arbitra, jehož kontaktní údaje jsou následující:
Kancelář finančního arbitra Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1 tel. +420 257 042 094 e-mail
Orgánem dohledu na činností Společnosti v oblasti spotřebitelských úvěrů je Česká národní banka, jejíž kontaktní údaje jsou následující:
Česká národní banka Senovážná 3, 115 03 Praha 1, zelená linka: 800 160 170 email
Závěrečná ustanovení
Reklamační řád jev plném znění zveřejněn na webových stránkách Společnosti a je k nahlédnutí v sídle společnosti.